Palautus- ja peruutusehdot
Etkö ole tyytyväinen tilaukseesi?
Haluamme tietää, miten voimme parantaa!
Voit palauttaa tilauksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta käyttämättömänä, tai lähettää meille valokuvan, joka osoittaa tuotteen olevan viallinen. Vahvistamme valokuvan, ja useimmissa tapauksissa voimme ratkaista ongelmasi ilman hyvitystä. Varmistamme, että rahasi palautetaan tilillesi viiden työpäivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta, tai vahvistamme valokuvan asiakaspalvelumme kautta.
Tärkeää: Kauneustuotteita ja alennusmyynneistä tai muista alennuksista ostettuja tuotteita ei voi palauttaa.
Palautus postitse
Sinulla on 30 päivää aikaa vaihtaa tuote toiseen kokoon/väriin tai pyytää hyvitystä tilauksen vastaanottamisesta, jos se on toimitettu lähelläsi olevaan pakettikeskukseen.
1. OTA YHTEYTTÄ support@aliisa-helsinki.fi
Ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse saadaksesi palautusosoitteen. Koska meillä on useita jakelukeskuksia, meidän on päätettävä, mistä keskuksesta pakettisi on peräisin, palautuksen syyn perusteella.
2. LÄHETÄ MEILLE PAKKAUSLISTA.
Pakkaa tuote mahdollisimman turvallisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja liitä mukaan lappu, jossa on tilausnumerosi. Lähettäjänä olet vastuussa palautuslähetyksestä. Siksi sinun tulee aina pyytää DHL:ltä seurantakoodi, kun palautat paketin. Lähettämisen jälkeen ota meihin yhteyttä osoitteessa support@aliisa-helsinki.fi, jos haluat rahasi takaisin tai toisen koon/värin.
Huomaa: Pääkonttorimme sijaitsee Kiinassa. Huomioi, että sinun tulee lähettää pakettisi toimittajallemme (sijaitsee Aasiassa), kun palautat tuotteen.
3. LÄHETYS
Mene lähimpään pakettikeskukseen (postitoimistoon tai pakettipisteeseen) ja lähetä pakettisi takaisin.
Kun tuote saapuu varastoomme, koko/väriä säädetään mahdollisimman pian, tai järjestetään hyvitys.
Tilausten peruuttaminen
Peruuttaaksesi tilauksen, ota meihin välittömästi yhteyttä osoitteessa support@aliisa-helsinki.fi. Jos peruutat ostoksesi 24 tunnin kuluessa, voimme palauttaa rahasi ehdottomasti. Muussa tapauksessa tuotteet on palautettava meille, kun ne saapuvat sinulle.
Toimituskulut
Asiakkaan vastuulla on maksaa mahdolliset tuotteen palauttamisesta aiheutuvat toimituskulut. Näitä kuluja ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen ostoksestasi, toimituskulut vähennetään.
Aika, jonka kuluessa saat vaihdetun tuotteesi, riippuu suuresti siitä, missä päin olet.
Suosittelemme aina käyttämään seurattavaa lähetyspalvelua tai lähetysvakuutusta!
Haluamme tietää, miten voimme parantaa!
Voit palauttaa tilauksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta käyttämättömänä, tai lähettää meille valokuvan, joka osoittaa tuotteen olevan viallinen. Vahvistamme valokuvan, ja useimmissa tapauksissa voimme ratkaista ongelmasi ilman hyvitystä. Varmistamme, että rahasi palautetaan tilillesi viiden työpäivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta, tai vahvistamme valokuvan asiakaspalvelumme kautta.
Tärkeää: Kauneustuotteita ja alennusmyynneistä tai muista alennuksista ostettuja tuotteita ei voi palauttaa.
Palautus postitse
Sinulla on 30 päivää aikaa vaihtaa tuote toiseen kokoon/väriin tai pyytää hyvitystä tilauksen vastaanottamisesta, jos se on toimitettu lähelläsi olevaan pakettikeskukseen.
1. OTA YHTEYTTÄ support@aliisa-helsinki.fi
Ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse saadaksesi palautusosoitteen. Koska meillä on useita jakelukeskuksia, meidän on päätettävä, mistä keskuksesta pakettisi on peräisin, palautuksen syyn perusteella.
2. LÄHETÄ MEILLE PAKKAUSLISTA.
Pakkaa tuote mahdollisimman turvallisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja liitä mukaan lappu, jossa on tilausnumerosi. Lähettäjänä olet vastuussa palautuslähetyksestä. Siksi sinun tulee aina pyytää DHL:ltä seurantakoodi, kun palautat paketin. Lähettämisen jälkeen ota meihin yhteyttä osoitteessa support@aliisa-helsinki.fi, jos haluat rahasi takaisin tai toisen koon/värin.
Huomaa: Pääkonttorimme sijaitsee Kiinassa. Huomioi, että sinun tulee lähettää pakettisi toimittajallemme (sijaitsee Aasiassa), kun palautat tuotteen.
3. LÄHETYS
Mene lähimpään pakettikeskukseen (postitoimistoon tai pakettipisteeseen) ja lähetä pakettisi takaisin.
Kun tuote saapuu varastoomme, koko/väriä säädetään mahdollisimman pian, tai järjestetään hyvitys.
Tilausten peruuttaminen
Peruuttaaksesi tilauksen, ota meihin välittömästi yhteyttä osoitteessa support@aliisa-helsinki.fi. Jos peruutat ostoksesi 24 tunnin kuluessa, voimme palauttaa rahasi ehdottomasti. Muussa tapauksessa tuotteet on palautettava meille, kun ne saapuvat sinulle.
Toimituskulut
Asiakkaan vastuulla on maksaa mahdolliset tuotteen palauttamisesta aiheutuvat toimituskulut. Näitä kuluja ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen ostoksestasi, toimituskulut vähennetään.
Aika, jonka kuluessa saat vaihdetun tuotteesi, riippuu suuresti siitä, missä päin olet.
Suosittelemme aina käyttämään seurattavaa lähetyspalvelua tai lähetysvakuutusta!
Jaa ja saat 15% alennuksen!
Jaa tämä tuote jossakin seuraavista sosiaalisista verkostoista ja saat 15% alennuksen!